Ňamka

V letných dňoch vôbec nemám niekedy chuť konzumovať niečo teplé/varené. Moja nechuť a (neskôr) zároveň neuveriteľná pažravosť, kedy jem všetko čo vidím sú podporované ovocím a zeleninou. Nič mi neurobí z jedla väčšiu radosť ako mňamy čerstvé ovocie. Neviem kedy dosť, nepoznám svoju mieru a tak len jem jem jem. Vravím si, nie je to nič zlé, pretože je to zdravé a chutné. 

A keď sa večer zamýšľam pri čokoláde Toblerone (ktorej jednoducho neviem odolať), aký bol dnešný deň, vždy som o niečo spokojnejšia pretože mám pocit, že som sa v ten daný deň stravovala zdravo. A práve tú chvíľu, s čokoládou, čiernym princom alebo niečim iným čo mám v blízkosti svojho telíčka, nepočítam do celkového sumáru daného dňa - nebudem si kaziť bilanciu! Takže, všetkého s mierou, nech je spokojné aj jing aj jang.... Amen





2 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com