Shine bright

Väčšinou nemám potrebu dvíhať hlavu vysoko hore až nevidím pred seba. Väčšinou nemám potrebu nechať si opáliť tvár, väčšinou jednoducho nemám potrebu Vystavovať svoju tvár nadmernému počtu slnečným lúčom. Tentokrát nie. Tentokrát som minimálne tisíc raz zastala, dvihla hlavu smerom k slniečku a vytešovala sa ako malá z mojich trblietavých okuliarov. 

Ako obyčajné hnedé, malé okrúhle okuliare som ich nenosila vôbec. Ale túto "upgrade" verziu budem nosiť často. Hlupaňa, že mi to nenapadlo skôr. Niekedy moje srdce milovalo trblietavé kúsky všetkých doplkov a maličkostí, ktorými som sa mohla obklopiť. - poor phone - Teraz ich mám čoraz menej, ale týmto okuliarom som prakticky zachránila život. Lepšie povedané, ostávajú u mňa, nikomu ich nedarujem. 

Rovnako som viac menej zachránila aj nohavice, v súčasnosti už kraťasy, ktoré nemali miesto nikde. Kostýmové nohavice, ktoré boli na konci široké asi tak, aká som ja vysoká by som na seba neobliekla nikdy. Už ako kraťasy ich zvládam a k tomu v chladnejší večer či ročné obdobie môžem vytiahnuť sako, ktoré má najlepšie zapínanie na svete. Ach, keby som len vedela pri všetkých kúskoch, že ich nemám za žiadnu cenu vyhadzovať. Nikdy neviete, čo Vám príde vhod. 








 Šikovne urobený "prírodný botox" - viva la ceruzka na pery.



5 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com