C.A.M.O.

Nemám pocit, že patrím k extravagantným ľuďom, teda je to viac ako jasné. Sem tam si však niečo oblečiem/doplním, čo je trošku iné ako sú ľudia zvyknutí. (pozn.: Nerátam blogových prívržencov na akomkoľvek kontinente.) Niekedy ľudia civia, zvyčajne to nie je na mňa, keďže na to nemajú dôvod, ale nájde sa nejaký pomýlený kus, ktorý sa pozrie. Tak ako jeden pán v rokoch, ktorý zastal na chodníku a prezeral si, čo dopekla sa mi to trblieta na čele a prečo mám na sebe vestu. Nič mu nešlo do hlavy. 

Neraz som mala oblečené na sebe niečo, vďaka čomu bolo nepríjemné chodiť popri mne mojej rodinke (posielam vrúcny pozdrav mame za všetky jej kritické postrehy na môj nevkus), ale napriek tomu sa obliekam obyčajne a jednoducho. Skladám poklonu ľuďom, ktorí nedbajú na žiadne konvencie či predpisy. Ľuďom, ktorí nakupujú nezmyselné kusy oblečenia a dokážu z nich vykúzliť neuveriteľné outfity. Ľuďom, ktorí ani nevnímajú, že na nich niekto civí a jednoducho si oblečú, čo chcú bez ohľadu na to či je to vhodné alebo nie. Ľuďom, ktorí majú neuveriteľnú odvahu byť sami sebou. 

Nebudem sa ďalej rozkladať a filozofovať nad mojimi pojmami a dojmami. Užívajte si krásne dni (nám sa síce počasie pokazilo na dva dni, ale nebola to nepríjemná zmena). Slnte sa, činnte sa, oddychujte sa, zabávajte sa. 










Pôvodná verzia tejto maskáčovej bundy mi vôbec nesedela. Respektíve, ak by som ju nemala doma ako už poriadny vintage kúsok, nikdy by som si ju nekúpila. Aké nečakané čo? (Teda neverím, že by si ju niekto kúpil.) Toto leto som ako malé dieťa s jadrovou zbraňou - nožnicami. Mám chuť všetko len strihať, strihať a strihať. Niekedy som relatívne úspešná a niekedy... 


Photograper:  Martin Krystýnek


6 coments:

  1. krásná kombinace a hlavně parádní fotky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. viem že je to odveci ale ideš na výšku do Bratislavy ? :) čo ideš študova ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Idem na UCM do Trnavy a budem študovať marketingovú komunikáciu na masmediálnej fakulte. :)

      Odstrániť
    2. jééj masmediálka...užiješ si tam veľa srandy...minulý rok som ju skončila:)

      Odstrániť
  3. super blog! :)) + si strašne krásna :O


    /www.gomanhattanxox.blogspot.sk./

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com