Tiles tiles

Ruksačik (po mojom "sáčik") na chrbát, kraťasy s vysokým a ešte vyšším sedom, simple T-shirt, kopytá na nohy a koruna krásy na hlavu. Cítim sa tak fajn. Šiltovka moja najšiltovejšia.

Čím horšie obdobie prežívam, tým viac chcem skúšať nové a nové veci. Opäť ma máta hŕba tetovaní, ďalšie pearsingy a kadejaké divotvorné vlasy. Len tak tak sa držím. Pamätám si, keď som mala podobné obdobia pred niekoľkými rokmi. Keby som nebola zdržanlivá a nemala trochu zdravého rozumu, dnes chodím s dotetovaným krkom, rukami i dekoltom a určite by sa na mne našla aj nejaká tá Hello Kitty. Vďaka ti zdravý rozum. Asi mám pocit, že mi zmena vizáže zmení osobnosť - chyba.

V každom prípade, tentokrát ma bavilo skákať po ulici plnej ľudí, predierať sa medzi "made in Slovakia" stánky a kupovať sladkosti. Ňam ňam. Nech sa páči, pár zazubených fotiek a niekoľko kusov mozaiky. Chcela by som vedieť koľko "kociek" je na tej stene. Ohromné pozadie - nič lepšie mi napadnúť nemohlo.








 Dear Friends

7 coments:

  1. dlaždice sú sexy!
    inak, vyzeráš skvele!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty mas asi ten najsladsi usmev,aky som kedy videla :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma veľmi potešila, ďakujem ti :) Ja si myslím, že mám príšerný úsmev a väčšinou to je len nejaký ksicht a nie pekný úsmev, takže naozaj ďakujem pekne.

      Odstrániť
  3. nadhernaa! a tie kraťasky, mňam mňam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem tu šiltovkuuuu :) si top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sluší :) mas hezky styl :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné super fotky :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com