BBara handmade - 1. day

Kde začať... Pamätám si moment, keď som prvýkrát videla na internete (viva la facebook) ručne robenú hodvábnu šatku od Barbary. Prvotný údiv, ako môže byť niekto taký šikovný vystriedal neuveriteľný smiech. Predstavila som si, čo by vzniklo z takej hodvábnej šatky, keby som ju do ruky chytila ja. Škaredá zhatlanina bez významu či umeleckého nádychu. Ja sama by som teda takéto niečo robiť nemohla. Nádhera. Pestrosť a nápaditosť. Ja, pri svojich farebných kreáciách, tvorených z čiernej, bielej a niekoľkých pohrebových farieb, by som nedokázala niečo také pekné vytvoriť. Práve preto má Barbara môj obdiv.

Je jasné, že som nemohla teda odmietnuť "malú" spoluprácu. Veľmi ma to potešilo, nič iné sa nedalo čakať. Priznávam, prvotná radosť sa stratila pomerne rýchlo, vystriedala ju neistotu, čo s tými šatkami budem robiť. Pre boha, veď najfarebnejší kúsok v mojom šatníku sú ponožky. Ale prečo nie, chcem to vyskúšať, išla som do toho. Prekonala som samú seba, niečo vyšlo lepšie, niečo horšie (podľa môjho názoru) a vy sa budete môcť 7 dní pozerať na moje nepodarené outfity, ale čo je dôležitejšie - budete si môcť prezrieť ručne robené hodvábne šatky.

BBara handmade

Z jednej strany na druhú... Prvý "šatkový look" som zvolila naozaj najpohodlnejší. Takto existujem celý deň a dokonca bez výčitiek svedomia za totálnu fádnosť. Šatka, v tomto prvom podaní ako "turban", oživila nudné nohavice, nudne dostrihaný sveter a (ospravedlňujem sa vopred za výraz) "pedofilny" jarník. Šatka, ktorá je viac ako veľká sa dala uviazať na niekoľko spôsobov. A čo je na nej skvelé? Každý kúsok šatky je úplne iný, takže je farebná až až. Mne osobne netreba už nič farebnejšie, šatka púta pozornosť a presne tak to má aj byť.











Martin Krystýnek - photography

5 coments:

  1. tá šatka je super. :) máš fajn blog vždy si ho rada prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super originální nápad! :) a to s těmi ponožkami mě pobavilo :d

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com