The new episode

Od pondelka sa začala škola pre niektorých žiačikov. Základná a stredná škola. Prvýkrát som nemusela v prvý školský deň vstávať, líčiť sa, česať sa, obliecť si niečo vhodné a usmievať sa na tváričky, ktorým by som najradšej vrazila do tváre. Ale nie, niektorých mám naozaj rada a stále ich mať aj budem. Keď Vám nejaký človek zo školských čias prirastie k srdcu, jednoducho na neho nezabudnete. 

Prežívam podivné časy, mám mierny strach pred veľkým otáznikom v mojom živote. Vysoká škola čaká, čas sa míňa a najdlhšie prázdniny v mojom živote sa pomaly blížia ku koncu. Budem sa musieť tváriť, dôležito a dospelo. Časy keď mi moja drahá matka robila desiatu sú nenávratne preč. Budem musieť existovať sama, chovať sa zodpovedne, pravidelne vynášať odpadkový kôš a každý deň rozmýšľať nad tým, čo budem asi variť. Teraz sa ešte na chvíľu zastavím a vychutnám si zvyšné momenty voľna. Pokoj v duši už nemám, začínam mať obavy, čo ma to v tom neznámom svete čaká. 

To že odišlo leto pociťujem nie len vďaka stupňujúcim sa nervom v mojom vnútri, ale aj vďaka klesajúcim teplotám. V niektorých častiach našej mini krajinky je ešte ako tak teplo, u nás už dávno nie. Obdobie, ktoré mám najradšej, pretože nie som ani naobliekaná ani polonahá. Saká, koženky, kožené bundy, prechodné kabátiky - sem sem sem s nimi!








Martin Krystýnek

9 coments:

  1. zvladnes vsetko co budes chciet a vysoka nie je az taka "narocna" ako som cakala aj ja :) takze pohodka :D a krasne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty vies,ze sa mi pacis :) len si myslim,ze to sacko ti strihovo vobec nesedi :/ ..a drzim ti palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si vždy taká zlatá ku mne :) Ďakujem. Aj ja práve pozerám, že som na tých fotkách nejaká dokrčená, ale v skutočnosti, mi to sako sedí. Respektíve myslím, že mi sedí. Nič, musím si ho obliecť ešte raz a poriadne to preskúmať. :)

      Odstrániť
    2. Podľa mňa ti sedí ako uliate

      Odstrániť
  3. podla mna tie vysokoskolske prazdniny su este dlhsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Suprové, hlavně boty se mi moc líbí! A neboj, školu zvládneš hravě :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com