Jumpni si to

Ešte stále si zvykám. Mením taktiku na život, mením život, mením spôsoby, mením balenie vecí, mením asi aj tabletky na upokojenie. Musím zo sebou niečo robiť. Stále sa cítim rozlietaná a minimálne na troch miestach naraz. A to som sa ešte nedala ani naklonovať, ani to nespravím (pre vyššie dobro všetkého ľudu na tejto zemi). Stále musím špekulovať nad tým, čo a kde si vezmem, v ktorých topánkach či kabáte pocestujem, akú desiatu si pripravím. Je fajn keď mám raz za čas príležitosť úplne vypnúť a neplánovať aspoň na niekoľko dní. Užívam si práve voľno, učím myseľ nemyslieť a regenerovať sa.

Keď si čas od času dám šaty alebo sukňu, navyše ak dĺžka sukne nie je pod kolená, je to zaujímavé. Niekedy totiž zabudnem, že nemám na sebe nohavice, ale krátku sukňu a keď smelo zohnem po nejakú vec, ktorá mi padne na zem (nie že by som mala neustále deravé ruky) alebo si niekde idem sadať uvedomím si, že je viac ako pravdepodobné, že ukazujem svetu svoj zadok. Puf - nepozerajte sa - nič moc! Nie je to o tom, že by som sa potrebovala chovať nevkusne, nevhodne, nepekne, nežensky či vulgárne, len v pohodlnom oblečení (ako napríklad v tomto) zabudnem, že som vôbec oblečená. Potom je naozaj vtipné, že si sadám ako na ihly a večne sa chytám za zadok, či sa mi sukňa náhodou nedvihla alebo som si ju nepokrčila počas toho ako som si sadala. A vlastne, je to úplne jedno.

Obyčajná, ako ju nazývam SBS-kárska čiapka, nemohla ostať navždy len tak. A tak keď mi prišla nášivka Dear Friends Clothing hneď som ju musela prišívať. Vždy sa smejem, pretože si pripadám ako by som mala na čele nejakú pečiatku. Ale prečo nie? Spokojná som, čiapka si nesťažuje, takže všetko je v poriadku a vesmír sa rozpína ďalej.

Jedna dobrá rada: Ak si chcete vyskúšať "lietajúce" fotky, vyskúšajte si ich najprv v nohaviciach...
Mne túto radu nikto neposkytol, takže... ehm... no... jumpla som si to tak či tak.







Klasické zloženie model + fotograf: Martin Krystýnek - fashion photographer

4 coments:

  1. vsetko by bolo super, alee si sice naozaj stihla ale tvoje nohy s tymito podkolienkami vyzeraju ako drevorubacske, strasne ti "zhrubuju" nohy a vyzera to zle. Nepisem to v zlom, len ti chcem poradit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to viem :) To isté som povedala keď zbadala tie fotky, neberiem to nejako zle, je to pravda. Škoda, nie vo všetkom vyzerá človek dobre teda :)

      Odstrániť
    2. podľa mňa nevyzerajú, asi si drevorubača ešte nevidela :D

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com