Printic

Pred niekoľkými týždňami som bola oslovená jednou milou "appkou". Samozrejme, že mi samotná aplikácia nenapísala len tak pre nič za nič mail, ale jedna veľmi milá osoba, ktorá mi ponúkla vytlačenie niekoľkých fotiek. Ponuka ma zaujala, prečo nie, celkom sa mi to aj hodilo v mojej momentálne internátovej situácii a preto som sa celkom tešila, že si budem môcť kúsok izby ozdobiť fotkami.

Skvelá aplikácia PRINTIC do telefónu je veľmi jednoduchá, pohodlná a rýchla. Presne taká akú dnes konzument vyžaduje. Naozaj, nemusíte zdvihnúť ani svoj zadok z postele a fotky Vám prídu z Paríža rovno domov. Nadchlo ma využiť modernú vec a to, že to funguje pomocou aplikácie. Z telefónu si vyberiete niekoľko fotiek, ak chcete dopíšete k nim nejaký textík, pripíšete svoju adresu a hotovo. Klik, klik, klik - done. Tak ako je hitom hipsterského života internetový život, fotenie si všeličoho možného je aj strašne "cool" mať polaroidy. Ďalšie plus Printicu - všetky fotky sú vytlačené ako polaroidy. A ak patríte k ľuďom, čo nemajú polaroid - vrelo odporúčam!

V citovom rozpoložení som si fotky vyberala srdiečkom (som nejaký ten srdciar) a preto je na viacerých fotkách moja polovička alebo niekto, kto pre mňa znamená viac ako nutella (skoro kilo lásky). A taktiež nesmela chýbať ani fotka Dear Friends, ktorú mám asi najradšej. DF je pre mňa skoro niečo už ako "vierovyznanie". Takže niekoľko fotiek, pokojne ma zlinčujte za môj detsko-zaľúbený výber fotografií a následne si stiahnite appku Printic do telefónu a zoznámte sa s ňou (ak ste tak doteraz neurobili).








Printic si pripravil na zimu novinku. Photocalendar! Každá fotka znamená jeden mesiac - celkom originálny darisko. Kto z Vás by mi chcel urobiť radosť napíšte komentár, pošlem adresu. :) 


Keď už som "odhalila" tak súkromné fotky tak Vám ukážem aj printscreen telefónu, dôkaz, že Printic app sa nachádza na poctivom mieste vedľa tučného pupku jednej pani. Ňach ňach, milá oranžová obáločka. 


3 coments:

  1. Odpovede
    1. Nie je to zadarmo, sú tam balíčky podľa ktorých si vyberieš počet polaroidov i sumu. Treba na to hodiť očko a pozrieť si to presne v appke. :)

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com