Dark and darker

Mám sem tam občas chvíľky, kedy naozaj nemám chuť sa obliecť ako bezdomovec (keď párka a čiapka na hlave je top čo sa týka pohodlia + cítim sa tak chlapsky frajersky), ba niekedy dostanem chuť aj na niečo síce pohodlné, ale viac ženskejšie. Rozhodne sa nepasujem za chlapčenský typ, ale viete, opätky na mne nemôžete vidieť často. Ale ak nájdem pohodlné topánky, ktorú sú na niečom vyššom, prečo nie? Hovorím áno. hovorím áno svojim novým topánkam (ktoré mám pocit obnosila polovica sveta už minulé sezóny). Nech! To, že som naozaj o trošku vyššie snáď od všetkých je niekedy nepríjemnejšie, ale stále sa dá na tom dobre zabaviť. Chlapi, skrývajte si plešinky všetko-vidím-zhora.

Nemotorné ženské prevedenie looku inšpirovaného Patrikom (made by boy). Úplne ma nadchol svojím outfitom (rozhodne nečítať "auTfitom", ale ako všetci vo veku 55 a vyššie "oufitom"), tak som si povedala, že vyskúšam čaro maxi šatky. jej funkciu "všetko zahalím všetko skryjem" som si jednoducho zamilovala a mám pocit, že ju o chvíľu vymením aj za pyžamo. Keďže sa nevzdám čiernej farby asi nikdy (naozaj za to nemôžem, pravdepodobne budem colourfóbna), prihodila som k nej kráľovskú modrú. Nevídaná vítaná kombinácia. Do tohto môjho denného zjavu sa priplietli modré nedioptrické šošovky vďaka ktorým som mala oči o poznanie väčšie (nezabudnite prirovnať "tieto oči" s očami z minulého príspevku) a mohla som ísť. 






A odpoveďou na otázku "prečo sa na všetkých fotkách ksichtím ako kapor, čo prežil štedrý deň" je fakt, že som sa stále musela smiať a všetky tieto fotky sú prakticky nepraktické momentky. Skúsim to nabudúce... možno.



10 coments:

  1. Moc ti to sluší.
    Diamondandlife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mám ten kabát:) a máš krásne vlasy. a čierna sa ti hodí, na tebe nevyzerá ani pochmúrne ani nič:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však je super? Neukázala som ho síce poriadne, ale bude tu určite veľa veľa ráz ešte :)

      Odstrániť
    2. hej je skvelý:3 a ešte som ho na nikom (okrem teba) nevidela:D

      Odstrániť
  3. Tri krát hurá len tak do vzduchu, že konečne niekto chápe " videnie plešinky z hora" v pravom zmysle slova :D
    Mimo tento plesajúci povzdych, naozaj ti to pristane a nikdy, nikdy sa nevzdaj čiernej, je to top farba :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne topánky, zabijácke no štýlové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nechceš dať nejaký návod ako si maľuješ obočie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádní outfit, jako vždy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/sera-na-roztrepene-konecky-garnier-vs.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com