Oči v šuflíku

Tak a som doma. Konečne. Všetko okolo sa hrá na niečo ako sviatky. To je milé, fakt milé. Super pocit byť doma na viac ako 3 dni, to si človek ani poriadne neuvedomí, že je na mieste, ktorému hovorí domov. Pocit na nezaplatenie - vidieť z okna kuchyne krásne Tatry, zamrznutá sa prechádzať po nádherne vysvietenom námestí, vykrmovať sa najlepšími jedlami sveta z domácej kuchyne a znova bezpečne existovať vo svojom "chlieve", ktorú v bežnej komunikácii nazývam izbou. 

Obrovský kufor na mňa škaredo zazerá z druhej strany izby, ignorujem ho. Už teraz mám hlavu v smútku ako sa mám pobaliť na jedno miesto, potom na druhé a zase si zvyknúť na lietanie kade tade. Miestami cítim už naozaj neodkladnú vyčerpanosť, ale kto nie? Chcem len vypnúť na niekoľko dní mozog, nechať podprsenku zalezenú v skrini a užiť si dni s obrovským vlneným svetrom. Prežiť všetko v pokoj, načerpať kopu nových síl, aby som prežila nastávajúci masaker. Doprajme si sviatky pokoja a nič nerobenia. Hlavne nič nerobenia. Prosím! 

Úspešne som zahájila "sviatkovo-oddychovú" etapu, keď som nechala celé svoje oči doma. Aspoň som nič nevidela a mala pokoj. Vždy sa cítim tak o 400 rokov mladšia keď nechávam na mojich očiach vyniknúť "prácu matičky prírody". Hej, aj ja si niekedy myslím, že som taký nepodarený žart. Ale aha, ako sa na tom smejem celá zazubená, uzimená a spokojná. 

















10 coments:

  1. Krásnej účes, outfit, make-up a hlavně ty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh,naprosto úžasný,nemůžu se rozhodnout,jestli se mi víc líbí vlasy, makeup, kalhoty, nebo boty....:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tomu říkám zahraniční outfit :-)) Skvělý!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím ťa akú farbu na vlasy používaš? (resp. v PP do akého kaderníctva chodíš?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do kaderníctva nechodím. Nejako mám lepšie skúsenosti keď sa spolieham na vlastnú šikovnosť a skúsenosti, nerada by som obišla znova so zelenými vlasmi v kaderníctve. :) Odtieň, ktorý momentálne mám je "parížska hnedá".

      Odstrániť
  5. Ďakujem! a môžem byť ešte vtieravá a neodbytná? ;) akú má farbu na vlasov tvoja kamarátka Karolína? (má prenádherné vlasy) niežeby som robila nejaký research,ale potrebujem si zmeniť farbu a tak hľadám akderníctva a dobré farby a inšpirácie a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ťa asi teda sklamem a veľmi nepomôžem. Carolína si dávala farbiť vlasy u kaderníčky tak, aby mala identickú farbu so svojou prirodzenou, takže podľa mňa to presne ani ona sama nevie aký odtieň v kaderníctve použili. :)

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com