Tendencie

Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si prezrela fotky, niekoľko z nich vybrala a zverejnila ich. Ak nemáte "ani páru" o tom, čo tu teraz píšem pozrite starší príspevok, ktorý som zverejnila pred niekoľkými týždňami. Prinášam Vám teda niekoľko fotiek z backstage-u i samotnej "action". Fotky nefotil nikto iný ako (tak trošku aj môj) dvorný fotograf Martin Krystýnek a Ľuboš Pitoňák. Existovať niekde celý deň pre dôležitú hodinu na konci dňa je naozaj únavné. Seriózne a s vráskou medzi očami môžem povedať, že niekedy je nič nerobenie únavnejšie ako poriadna práca. V každom prípade, keď ste s ľuďmi, ktorých máte rady, keď sa bavíte a smejete, keď konzumujete nezdravé jedlo a tvárite sa silno profesionálne dá sa to zvládnuť. Pozdrav posielam kaderníkom z Košíc Karma Studio, vďaka ktorým som sa celý čas smiala a zabávala. Príjemná atmosféra, vďaka ktorej čas beží rýchlejšie a práca je lepšia ako najlepšia, je na nezaplatenie. Na fotkách môžete vidieť cez módneho návrhára, moderátorov, fotografa až po modelky, missky až po kaderníkov a ďalšieho staff-u.


FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY FOTKY 

























Ďalšie fotky si môžete pozrieť na blogu Tendencie 2013 wonderful life na stránke Martina Krystýneka. Ďakujem všetkým zúčastneným, že zachytili na fotografiách moje skvelé ksichtíky, bez ktorých už neviem ani existovať. Pesnička na záver, ktorú som si spievala v hlave celý tento krásny deň.

2 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com