Urban Market!

Všetci povinne zapísať do kalendárikov, diárov, telefónov, na čelo - to je jedno kde! 6. - 8. 12. 2013 Stará Tržnica! URBAN MARKET winter edition! Ešte jeden výkričník!

Som veľmi rada, že si to konečne nenechám ujsť a dostavím sa na dané miesto v danom požadovanom čase. Dokonca nebudem len ako "divák" či "kupujúci", ale taktiež aj ako malinký účastník. Dohodla som sa s Patrikom (Made by Boy), že budem jeho malinká výpomoc. Moja výpomoc spočíva v tom, že ma nahodí do nejakého looku, ktorý potom budem predvádzať. Celkom sa teším na tento "bloggerský challenge" a som zvedavá, kto čo vymyslí. Patrikovi plne verím, teším sa, že budem konečne oblečená ako človek a osobne sa teším na look, ktorý bude robiť Melisa. Bude to masaker tak neváhajte a príďte sa pozrieť na domáce značky, prednášky, market a workshopy.

Aby som nezabudla, zbožňujem teaser na UM, šup, šup pozerajte!


klik na fotku pôjde video!



3 coments:

  1. jeminee!! :) tesim, ze budes model!! <33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja sa teším na to, čo všetci vymyslíte

      Odstrániť
  2. Neskoro som si všimol :) Škoda, škoda, snáď nabudúce ! :) Ozaj, a do Miss Sr sa nechystáš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com