Adi(dadi)das

Predpoveď počasia: Skôr ako by sme sa dožili snehu očakávajte tlakovú níž a ľudí oblečených v nechutne obtiahnutých šortkách a dedovej komáčskej mikine Adidas. Ku depresívnej hmle sa pridá občasná bolesť hlavy, srdciarov čaká jeden rýchlejší pohyb srdca (zákaz zamieňať si to s láskou) a prejedených ľudí po sviatkoch mierna záťaž. 

A tak som si vyšla na chvíľu v niečom krátkom. Počasie aj tak nenasvedčovalo, že je začiatok Januára. Divné. Nie je to tak, že si želám extrémne mínusové teploty, skôr ide o to, že sa ročné obdobia nejako zlievajú a strácajú. A nestrácajú sa len ročné obdobia, strácajú sa moje vedomosti. To, že si pripadám počas skúškového obdobia hlúpa asi ako ten kokos, ktorý držím na jednom inkriminovanom obrázku je pravda právd. Neželám si, aby sa tak cítila väčšina študentov, ale predsa len, uznajte, je to upokojujúce keď nie ste samostatná jednotka, ktorá nič nevie. Niekedy rozmýšľam, prečo som v tom obchode radšej neostala za kasou. Shit happens, bojujeme ďalej. 

Múdrou vetou na záver môže byť poznámka - Jedzte zdravo, pite (s mierou) zdravo, žite zdravo. 














O nasvietenie fotografií sa s láskou postaral obchodík, prepálené, presvetlené prečo nie?! O fotografovanie sa postaral zázračne šikovný Tibor Kuna (kuk na iné fotke, tie sú lepšie, sľubujem), o hlúpe ksichtíky som sa postarala ja a o príjemný hudobný doprovod opäť super obchodík. Veľmi pekne ďakujeme.

10 coments:

  1. dobry napad na miesto! :) medzi zeleninkou, ty sexi sex

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi poprvý v životě, co se mi líbí někdo s adidas na sobě:D Skvělý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto su bezkonkurencne najlepsie fotky ake sa tu kedy objavili :)
    a mali ste povolenie fotit, popripade neotravovali vas predavacky?
    Mafin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Som rada, že sa ti páčia Maf. Nikto nás neotravoval, ľudia boli milí, nerušili ani veľmi nezazerali.Najprv sme sa slušne opýtali, aby z toho nebol generálny problém, takže všetko bolo dohodnuté a v súlade so zákonom :D

      Odstrániť
  4. špúliš pery jak ťava

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com