Elf

Opantaná bielym prostredím okolo, žuvačkovým zvukom spod nôh, večne mokrými topánkami a červeným vymrznutým nosom. Tak nejako sa vezú moje posledné dni. Cítim sa ako taká zaspatá snehová princezná a možno len ako psychiatrický pacient. 

Nedokážem uvažovať, nedokážem nejako rozmýšľať. Vypla som. Možno to je vďaka takmer mesačným prázdninám, ktoré prežívam alebo je to len dôsledok mojich divných vnútorných pochodov. Sterilita a chlad bielučkého snehu (nie, žltého sa nechytajte) na mňa pôsobí upokojujúco, asi by som mala začať nosiť aj bielu farbu. Vlasy podľa pravítka, za uši a preč s čiernou "vdovou". 

Momentálne sa najviac teším do školy len kvôli jednej jedinej veci - ruksaku!!! Top, top, top. Hneď ako ho Patrik (Made by boy) ponúkol facebookovej verejnosti na svojej stránke, chcela som ho. Raz, dva, tri a už som bola novou majiteľkou najlepšieho ruksaku na svete. Takže po niekoľkých rokoch kabelko-školského života sa opäť aspoň čas od času vrátim do dávnych časov, keď ešte mamuty chodili po matičke Zemi a svoju desiatu si zbalím do ruksaku. K tomu moje snežné lakovky a môžem spokojne ísť. Fake hipsterina - fake frajerina. 









5 coments:

  1. jsi hrozně krásná :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je všechno strašně perfektni! Ruksak je važně top a tričo taky!
    A bože, jsi tak krasna!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a je že odkiaľ mi je ten ruksak povedomý :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosim ta ake su to topanky????

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com