20 jump street

To je už tak keď dvadsiatka skáče na ulici, pritom sa smeje a snaží dosiahnuť sa do nebies. Nebo a jeho výšková dostupnosť je vecou každého subjektu samostatne. To moje ešte stále nie je na dosah, ale možno raz... Možno raz dostanem silu ako Kapitán America/Teplák a budem dostatočne silná a dokážem všetko čo budem chcieť. Zatiaľ budem pozerať mojimi nanoočami hore, počítať hviezdy a pri tých čo budú padať si niečo želať. Keď som dopadala na zem ja, bola som rada že mám pevnú pôdu pod nohami. Viete, je lepšie držať sa nohami pevne na zemi a hlavu mať vysoko v oblakoch. 



Ja a Kapitán Teplák chodíme na prechádzky v: topánky - Nike, nohavice - mamičkina skriňa, tielko - F&F, mikina - Marvel comics/Primark, taška - mamičkina skriňa.


0 coments:

Zverejnenie komentára

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com