(shopa)MANIAC

Skúsim to ešte raz... Konečne mám na všetko čas, nie že by som doteraz nemala to len moja lenivosť si vybrala krutú daň, budem sa snažiť. Je toho naozaj veľa. "Trh" presýtený ponožkami, sukničkami, šľapkami z lekárne, bindi sem - bindi tam, krátke vlasy, dlhé vlasy, biela, čierna - všetkého je všade priveľa. Módny kritik je snáď aj babička v MHD a módna ikona pani na bicykli, ktorá ráno zabudla na podprsenku. 

Neradím sa ani medzi jedno, napriek tomu, že by som mala. Veď sa stále tvárim, že mám blog. Čo však musím uznať je, že je nespočetne veľa blogov, blogov, ktoré sú tisíc ráz lepšie ako ten môj. Prečo síliť niečo, čo nefunguje. Menej je viac. Ja, odteraz, budem skúpa na slovo. Fotky hovoria samé za seba. 









Bonus v podobe nevážne-vážnych ksichtov a "zvracajúcich" vlasov. Niekedy sa obľúbené fotky jednoducho nesmú uverejniť seriózne. Super kreatívny oblečok: šiltovka + "batoh" Dearfriends clothing, topánky vintage, kraťasy DIY, tričko 2hand, ponožky Adidas. Fotil Matúš Pastor,








3 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com