The nurse

Keď sme si ja, moje druhé ja a sukňa vyšli do sveta hneď nám bolo jasné, že prežijeme deň plný "obzerancov". Sama so mala tak nejak pocit, že vyzerám ako keby som si odbehla z lekárne či nemocnici na obednú pauzu. Obednú pauzu som mala - celý deň. V čase voľných dní, kedy sa ja a Frida na mojich prsiach gúľame ulicami mesta, keď nevieme či je nám teplo alebo chladno, prestávam rozmýšľať. Prázdniny sú o oddychu, relaxe, zábave a aj mozog si zaslúži oddych. Úloha na najbližšie dni? Rozmaznávať sa! 










+ Bonus v podobe krásnej Ivanky (sweetladylollipop.com). Jej prvé slová keď ma v tento deň videla, neviem či by ste ich pokladali za lichotivé, boli "Vyzeráš ako mimozemšťanik medzi všetkými ľuďmi." Ivka prosto vie ako potešiť moje schizofrenické srdiečko. 

Nenáročný mimozemský look mám vďaka: topánky (Primark) a taška - Frankfurt, pančušky - F&F,sukňa - odcudzená zo skladu Univerzitného divadla, tričko Frida Kahlo - Zara, bundička + okuliare - H&M. 



3 coments:

  1. Ty môj mimozemšťan, ja som to myslela v dobrom! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit. Bundička i tričko jsou parádní!!! :) A moc ti to sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ste úplne úžasné! obom vám to nesmierne pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com