Happy socks

Opäť jeden z tých voľnomyšlienkárskych oblečkov, kedy sa oplatí prechádzať sa radšej po Mesiaci a nie po našej malebnej krajine. Jemnú dávku exhibicionizmu mám v sebe, ale toto bolo už za hranicou prijateľnosti. To však nemení nič na tom, že šaty boli pohodlné a letný dážď osviežujúci. Podstata looku sú ponožky, kto si to neuvedomil nech padne do zatratenia! Do Happy socksiek (ešte aj to písmo je farebné a šťastné) som zaľúbená odkedy som ich videla po prvýkrát. Práve ponožky sú najfarebnejšími kusmi odevu, ktoré môžete v mojom vlastníctve nájsť. A tieto lásky <3 ach ach ach! Som z nich natoľko nadšená, že som si ich obula do českej turistickej módnej kombinácie (ponožky + sandále).

Happy socks ako aj ďalšie iné veci (vrátane krásnej šiltovky - fotka na instagrame klik klik len pre followerov) mám zo stránky hipsters.sk. Majú tam fajn zľavy tak si to tam naklikajte a nájdite si aj vy svoje milované Happy socks a buďte v nich happy tak ako ja.

Fotil Martin Krystýnek.



Zahaľujú ma: jednoduché bavlnené šaty - Topshop, svetrík - H&M, ponožky - Happy socks (www.hipsters.sk), nepohodlné sandálky - Gate (myslím), mikrotaštička na telefón a rúž - H&M, náušnice - hračkáreň Dráčik, náramok - www.hipsters.sk

1 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com