Im blogger

Nepatrím medzi klasické sukničkové typy žien, ale keď sa do nejakej zamilujem tak to jednoducho ide samé. Ruka v ruke. A potom sa oblečiem aj do niečoho, čo podporuje moju ženskosť, do niečoho v čom sa cítim dobre, ba dovolím si tvrdiť, že v tom i dobre vyzerám. Ak k tomu pridám ešte pohodlné topánky na podpätku (čo sa často nevidí, teda aspoň u mňa, aby bolo niečo vysoké aj pohodlné) cítim sa najviac na svete žensky. 

Tento príspevok je do súťaže pre Soňu Skoncovú. Ak ste to nepostrehli, Soňa si vybrala trinásť blogerov, nejakým zázrakom aj mňa, ktorým poslala tričko "Im blogger". Naša úloha bola jednoduchá - vytvoriť outfit s týmto tričkom. Tričko je také malé vyznanie o tom, čomu sa venujeme. Blogovaniu! Či už viac alebo menej, žijeme tým. Je to naša jedna časť, kedy myslíme na fotky k príspevku, fotíme všetko čo nám príde do cesty, aby sme všetko to mohli neskôr postovať na blog. 

Neraz som s blogovaním "sekla". Dala som si či už malú alebo veľkú pauzičku. Nech trvala akokoľvek dlho, vždy som sa k tomu vrátila. Priznávam, nie len za seba, ale aj za všetkých blogerov, blogovanie je taká malá droga. Sama neviem ako dlho sa tomu budem venovať, ale viem, že teraz sa tomu venovať chcem, a preto hrdo vyhlasujem pred celým svetom "Im blogger"! 

O nádherné fotky na streche budovy sa postaral Martin Krystýnek, o video, ktoré môžete vidieť na poslednej fotke (alebo zvedavci rýchlo kliknite tu) sa postaral Matúš Jančík.



Bonusy
Môj pohodlný ženský look tvorí: tričko - Soňa Skoncová, koženková sukňa - DIY /krajčírka/, topánky + kabelka + okuliare - H&M, klobúk - vintage, náušnice - Forever 21 (www.pickle.sk)

A toto je video na záver. Malý zostrih počas fotenia. Dôkaz toho, že aj ja sa sem tam usmievam a smejem. Video točil Matúš Jančík. Takže klik sem, klik tam, klik na fotku a ide videóóó




4 coments:

  1. Krásne fotky, tá príroda v pozadí je neskutočná! A perfektný klobúk, musím sa po podobnom pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi outfit, vše se k sobě krásně hodí. A klobouček ti sluší moc. :)
    cheap VOGUE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekna sukna a klobuk..pristane ti to!

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com