Lonely thoughts

Emócie sú strašne silné. Ako sa ich mám naučiť ovládať? Je to tak ťažké. (pozn. naozaj je to hard!) Nedopusť, aby bolo na tebe niečo vidieť, všetko zvládni sám a nestaň sa bláznom. Dámy a páni, je to naozaj ťažké, podľa mňa nemožné.

Neviem kontrolovať myšlienky. Je ich priveľa, mám pocit, že mi vybuchne hlava. Napätie vo mne sa stupňuje. Mám v sebe nutkanie, nutkanie podeliť sa o každú jednu emóciu, ktorú v sebe mám. Dostať to zo seba von. Všetko je tak silné. Príliš mnoho na jedného človeka. Je to nutnosť, nutnosť dať kúsok zo seba niekomu. Niekomu, kto príjme, kto bude ďalej dávať. Niekto, kto bude chápať.

Zachrániť sa, nezblázniť sa. Otvoriť seba, svoju dušu, myseľ, srdce, vnútro. Rozdať sa. Riskovať, venovať, darovať. Dať všetko, nesebecky. Milión emócií. Podeľ sa, ináč umrieš. Ale kto je ten správny? Komu zveriť najtajnejšie myšlienky, najhlbšie pocity? Kde nájsť, koho hľadať? Tu máš mňa, srdce, dušu, myseľ. Ber a nevracaj.

Zveriť sa, oddať sa. Byť súčasťou niečoho s niekym. Povedať všetko. Prečo je tráva zelená? Akú farbu má vzduch? Prečo je sýtosť žlto-červených lúčov tak intenzívna keď zavriem oči? Ako vidia iní svet? Ten svet zabalený do krásnej priehľadnej bubliny.

Užívaj si všetko. Užívaj každú sekundu, každú šťastnú i nešťastnú minútu, všetky zabudnuté i nezabudnuteľné hodiny. Neobviňuj sa za to, že sa cítiš šťastným. O to jediné ide. To je najpodstatnejšie. Všetci to chcú. Urob pre to všetko. Venuj tomu všetko čo máš. Ozajstné šťastie nie je sebecké. Nie je len o tom, čo prežívaš ty. Nemysli na to čo bolo, nemysli na to čo bude. Mysli práve na to, čo sa deje, mysli na to, že si šťastný. Nenič okamih temnými myšlienkami. Teš sa a užívaj, stojí to za to.  Riskuj, dávaj, ber... ži.


Fotil Martin Krystýnek


0 coments:

Zverejnenie komentára

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com