Dearfriend is dog

Pes je najlepší priateľ človeka. Opäť jedna z právd, ktoré vládnu životu. Niekto môže namietať: "Ale veď pes sa s tebou nedokáže porozprávať, nie je lepší ako človek." A toto je opäť jedna nepravda. Pes je tvor, ktorý je verný, oddaný, láskavý a to čo mu dáte vy Vám on stokrát vráti. Je to neskutočne chutný tvor, ktorý ochráni, ktorý vycíti keď potrebujete pritúliť, ktorý v noci slúži pod perinou ako radiátor, tvor, ktorý dá pocítiť, že nie ste iba osamelá bezduchá ľudská bytosť. Všetci, ktorí majú doma svojho miláčika mi dajú za pravdu. Sú jednoducho nenahraditeľní. 

Vzala som teda seba i svojho nového "čokla" od Dear Friends clothing na prechádzku. Toto triko milujem a rovnako tento motív žeriem aj na "psej" mikine. Je fajn čas od času sa prejsť, vyvetrať si hlavu, v tichu či za zvukov obľúbenej hudby rozmýšľať nad životnými otázkami. Nájsť si chvíľu čas, prestať riešiť okolie a vážiť si to, že trávite čas so sebou a nikým iným. Je dôležité venovať sa svojmu vnútru, aby ste sa, keď sa o pár rokov pozriete dozadu, nemuseli hanbiť či ľutovať premeškané chvíle. No dobre teda, idem sa venovať...

Fotky perfektne "odflákol" Martin Krystýnek.




Okrem seba som von vyvenčila aj: triko - Dear Friends, nohavice- 2hand, riflová bunda - domáci poklad, dedičstvo, ruksak - primark, botasky - Nike Airmax, záclonkové ponožky - F&F, okuliare - C&A

Prispievam ešte bonusom v podobe fotiek a mikročlánku na Martinovom blogu. Áno aj takto vyzerá moje super pracovné nasadenie. Ateliér je pre mňa miesto, kde trávim čas, kde sa zvyknem skrývať pred svetom, kde zvyknem počúvať viac urážok ako pochvál na svoju osobu a taktiež je to miesto, kde sa môžem kreatívne vyžiť a tráviť čas s ľuďmi, ktorých mám rada. Ach, ale som sa teraz rozcítila... 

 

1 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com