Inside my bag

Leto je už viac ako na konci a ja môžem zhodnotiť čo bolo nevyhnutné, aby som mala stále so sebou. Tieto veci boli pre mňa nutnosťou v každej jednej kabelke, ruksaku či igelitke. (OK, igelitku som si vymyslela.) Mojim smútkom je to, že mám stále ťažké tašky. Naozaj neviem, čo váži 100 kg, ale vždy sa mi podarí hodiť do bag-u niečo katastrofálne ťažké. Viac menej sme si už, ja a moja skolióza, zvykli. V lete som sa snažila môj batohový "must have" zminimalizovať čo najviac a toto je také mini zhrnutie. 

Počas bežných dní musím zo sebou vždy nosiť termosku. Termosku využívam namiesto nejakej super plastovej fľaši a jej výhodou je to, že teplé udrží naozaj teplé a studené ostane studeným. Vďaka mojím priateľom sa moja Starbucks zbierka termosiek rozrastá (čo ma viac ako teší) a môžem si moje srdiečka striedať. V lete som ich zvykla plniť studenou vodou alebo ľadovým čajom. V chladnejších dňoch sú to čaj (vyhráva zelený) a káva. Mám veľký problém s dodržiavaním pitného režimu, a preto termosku nosím všade so sebou a snažím sa môj pitný deficit minimalizovať. 

Hlavne všetci "appláci" mi dajú za pravdu, že nabíjačka na telefón musí cestovať s nami všade, pretože to svinstvo, na ktorom som závislá, nevydrží dlho nabité. K príslušenstvu sa pripájajú aj slúchadlá, ktoré využívam hlavne počas cestovania alebo keď cupitám niekde osamotená. 

Peňaženka (či už prázdna a či plná) chodí so mnou všade a spolu s ňou krém na ruky, slnečné okuliare, diár a zápisník. Ich nutnosť a užitočnosť nemusím vysvetľovať. Hygienické vreckovky sú moja nočná mora, pretože vždy keď ich potrebujem záhadne sa z mojej tašky vyparia (niečo ako žuvačky). Z kozmetiky sa snažím brať so sebou len nutnosti, ktoré viem, že počas dňa využijem. Priznávam, neraz sa mi stáva, že učiním nález v kabelke v podobe 3 rúžov, balzámu na pery, dvoch ceruziek na pery, očnej linky, púdru, lícenky, make-upu a využijem z toho jedinú vec. 

V lete sa zvyknem ostrekovať niečim sviežim a pekne voňajúcim nakoľko ľudia bez väčších hygienických návykov chodia po svete s odhalenou kožou a majú o kolo seba divne zelené ovzdušie a nie, nie je to ich karma, ale smrad. Môj momentálny status je vôňa La vie est belle od Lancomu a ako "osviežovač" používam malinovú toaletnú vôňu Yves Rocher.

Najdôležitejšia bodka na záver bez čoho sa naozaj nepohnem nikdy a nikde (moje okolie vie) je balzám na pery. Pery musím mať natreté nonstop, aby boli (ako zvyknem hovorievať) "nadýchané a vláčne". Mojim niekoľko ročným spoločníkom, ktorého čas od času prestriedam, ale vždy sa k nemu vrátim je jelení loj. Bez arómy, bez chuti, bez nadpisov či hlúpych farieb. <3 Klasika nadovšetko. 



0 coments:

Zverejnenie komentára

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com