NObra fashion

S pribúdajúcimi rokmi pribúdajú aj moje nároky na komfort. V oblečení sa chcem cítiť dobre a v letných dňoch som najradšej keď to oblečenie na sebe ani necítim. Preto volím viac ako často voľné a veci. Navyše strihovo širšie veci majú jednú obrovskú výhodu - môžem sa poriadne najesť a nikto nevidí aké stopy na mne zanecháva obžerstvo. YOLO!

Stretávam sa s rôznymi reakciami na ženy, ktoré doprajú svojmu hrudníku slobodu. (Muži, ste naozaj zábavní.) Niektoré sú pozitívne (chlapi), iné zase odsudzujúce (hanblivé ženy). Všetko s mierou! V lete mám chuť vyzliecť si ešte aj kožu. A práve v takýchto chvíľach mi padne vhod tričko/top/šaty do ktorých sa podprsenka jednoducho nehodí. Necítim sa bez podprsenky nejako zvrátene či o čosi viac ako rebel. Nevidím v tom žiaden rozdiel. Ak si to môže ženská dovoliť, nech sa páči. 

Neviem si síce predstaviť pani v banke, ktorá by pod bielou košeľou nemala hornú časť spodného prádla. To by bolo asi už cez. Uznajte, kto z nás by pozeral na ponuku hypotekárneho úveru keby mohol civieť na presvitajúce bradavky kultivovanej dámy oproti? Pri predstave obtiahnutého trička a vykúkajúcich bradaviek, ktoré sa objavia asi niekde až pri pupku mi je viac ako vtipne. Bleh, nechutné. Ale viete ako sa vraví: Proti gustu žiaden dišputát. 

Milujem Melisu, ktorá je taká nobra ikona. Vždy keď ju vidím v podprsenke zosmutniem a poviem si, že svet speje do záhuby. V zápätí však ukáže holý zadok a podprsenku znova odhodí a všetko je ako má byť. Aj vďaka tejto šialenej osobe mám "odvahu" a nemám žiaden problém existovať NObra. Doprajem pohodlie ak je to možné, snažím sa nepobúriť okolie a nepôsobiť vulgárne. Veď aj tak nakoniec je to úplne jedno. Podprsenka sem, podprsenka tam. Whatever...



Bonus v podobe úsmevu a skackania. Áno aj moje zuby znova uzreli svetlo sveta a priznávam, že vyškerená fotka je lepšia ako ten môj znudený face. Sakra, na tom úsmeve naozaj asi niečo bude. 


Zoznam použitej literatúry: top, sukňa - H&M, šľapky - Baťa, taška - Frankfurt, najviac gíčové okuliare - Hello Kitty, termohrnček - Starbucks (darček z Abu Dhabi)

4 coments:

  1. super outfit :) ten top se mi hrozně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš skvelé vlasy a tie fotky, na ktorých skáčeš sú strašne zlaté. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno, úsmev! Krásna! Na NObra naberam ešte odvahu, ale aj to príde! :) Inak, čitala som tu už dávnejšie, že si si niečo pokúpila v Primarku, akú máš s ním skúsenosť? Oplatí sa ísť do Viedne z Popradu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nebola som vo Viedni v Primarku, ale vo Frankfurte. Neviem, či by som si robila taký autobusový zájazd do Viedne len kvôli tomu jednému obchodu. V každom prípade keď budeš v meste, kde Primark bude, skoč si tam, určite sa to takto oplatí. Podľa mňa sa tam dajú nájsť pekné veci a majú tam aj kopec hlúpostí, stačí si dať pozor na kvalitu materiálu, aby si nekúpila nejaký extra shit. :) Nestaviam ho nejako na piedestál, je to normálny obchod ako všetky podobné reťazce.

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com