Rockwell

Ňáááách! Dlhý kabát a pod ním nič. Len tak sa prechádzať po parku a vyčkávať na vhodnú obeť. Počkať, sledovať a hlavne nezabudnúť na vhodnú chvíľu. Bum! Roztvoriť kabát, obnažiť sa pred pani na dôchodku, twerkovať zadkom, náhle kabátik zatvoriť a utekať. Doživotne nezabudnúť na prekvapený pohľad dámy v rokoch a modliť sa nech Vás nechytia. 

Takto nejako si predstavujem plány exhibicionistu zakaždým keď mám na sebe tento jarník či skôr letník (rozumej tenký kabátik). Milujem ho, doma má pracovný názov JLo a teraz sa cítim trápne, pretože naozaj neviem, prečo sme ho tak nazvali. Hodí sa všade a ku všetkému. Myslím, že som ho už mala aj na nejakom pohrebe, prosto ideál. Keď ho mám však na sebe, mám predsudky voči sebe samej. Cítim sa v ňom staro. Predsa takéto niečo nosia dámy, môžem aj ja? Áno, môžem!

Po dlhej dobe som si našla niečo čo kabátik dokonale dopĺňa a úplne ho odkláňa od tej podnikateľskej triedy. Rockwell šiltovka. Túto chorobne skvelú pokrievku hlavy mám zo stránky pickle.sk. Pripadám si v nej veľmi komicky, ale dodáva domu celému kus ležérnosti a to je presne to čo som potrebovala. Detinský look som poistila bielou sukňou s malými srdiečkami a " kryštálovou šerpnou". 

- Zase som sa neusmievala, ale verte, že moje srdce plesá radosťou. Všetci sa ľúbte!

Fotky so mnou spáchala nemecko-slovenská Zuzka Smolková. 


Čierno čierne a bielo biele veci, v ktorých sa tentokrát promenádujem sú z: kabátik - Reserved, obstrihaný croptop - Atmosphere, sukňa z detského oddelenia - H&M, topánky - H&M, všetky super doplnky, ktoré neznášam - H&M, batôžtek - 2hand, šiltovka - Rockwell (www.pickle.sk)

1 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com