Back to school

Verejne môžem povedať, že historicky prvýkrát v živote mám úplne opačné pocity, aké by som mala mať. Naozaj mi je ľúto, že mám stále ešte prázdniny. Trvajú príliš dlho! Bože, odpusť mi, že si sťažujem na niečo, za čo by asi trištvrte osadenstva tejto zeme mladšej ako 20 rokov dalo jednu obličku a pečeň. Ale, pomôžem si?

Nie. "Prázdniny" trvajú pridlho. Už sa teším na môj otrasný režim, na budík, ktorý zvoní každý deň v inú hodinu, na ranné prechádzky po mlieko v spodnej bielizni, na unavené príchody a neskoré odchody, na všetkých tých otrasných ľudí (neznášam Vás!), na minimum povinností, ktoré koniec koncov nesplním, na otrasné cestovanie a hlavne na pokoj v duši, že je zase všetko tak ako má byť. Teším sa na miesto, ktoré som pred rokom nazývala peklom.

Začiatok toho pravého školského roka vo mne evokuje potrebu dať si predsavzatie. Nie je to kalendárny rok, ale práve ten školský, ktorý ma dokáže nabudiť a ja sa potom aspoň čiastočne snažím dodržať to čo som si sľúbila. Teraz si tiež čosi sľubujem a vynasnažím sa urobiť pre to všetko možné i nemožné (ok, preháňam). Všetkým pamätníkom želám čo najväčšiu pohodu v práci, mladým kuriatkam veľa úspechov v škole a skazenej internetovej generácii krásny život, mier a lásku.

O podarené fotky s nepodarenou osobou sa postarala krásna panička Sweet Lady, ktorá ma vďaka svojej dokonalej postave zarmucuje... Ale odpúšťam jej, doniesla mi z NY hrnček. Hej, zapredám dušu za hovadinu, a čo. Takže toto je môj "školský" outfit v ktorom som pomyselne vstúpila do nového školského roka.



 

Moju čierno čiernu smrť začnem s milovaným klobúkom H&M (najviac odporúčam nosiť keď fúka vietor), neforemným topom z F&F, kraťaskami vintage (tento kúsok odporúčam najviac na tučné nohy ako moje), podkolienkami Calzedonia, koženými topánkami 2hand a celé moje školské dobrodružstvo ukončím ruksakom z Primarku.

2 coments:

  1. klobúk perfektný, aj s nadkolienkami to sú pre mna kľúčové kusy na jeseň (a to čudné prechodné obdobie čo je teraz). dokonca súhlasím aj s tešením sa do školy, všetci si myslia že mi hrabe alebo že sa musím cez prázdniny hrozne nudiť (a tak to nie je) ale vš pre mna spravila ten rozdiel že sa proste do školy teším :D
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krááááááááááááááááááááásna :*. Zbožňujem takéto ležérne outfity. :) Snáď ešte podrží počasie aby som sa aj ja o dva týždne mohla navliecť do šortiek na prvý deň v škole. :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com