Hot dog

Nížiny mi akosi nerobia dobre. Potrebujem viac spánku ako normálne, som viac lenivá ako zvyčajne a tak nejak sa mi nechce nič iné iba byť a plynúť v časopriestore. Ešte chvíľu mi potrvá kým si zvyknem na neúprosný vietor, ktorý sa mi vkráda pod kožu, kým si uvedomím, že leto už nie je a teploty klesajú čoraz viac (nevideli ste niekde okolo babie leto?).

Zatiaľ to hrám na nesmiernu pohodu, voľné tričká a ruksaky. Aj tie dlhé 4 hodiny, ktoré som tento týždeň v škole odsedela, som si chcela vychutnať v domácej pohode. Sukne, ktoré som si poslednú dobu obľúbila zas a znova pomaly odkladám a vyťahujem najviac nohavice a džínsy.

Iba jednou jedinou vecou dokáže moja čierno čierna duša oživiť môj čierno čierny look - ponožkami. Ešte v dávnych dobách by ste na mne nevideli nefarebnú ponožku. Môj nevkus sa vyznačoval vždy ponožkami, ktoré boli úplne mimo. S pribúdajúcim vekom a mojím presvedčením, že ponožky sú len nutnosť nie radosť, som farebné ponožky vymenila za čierne, sivé a biele. Momentálny stav vzťahu Fredera vs. ponožky je celkom priaznivý pre obe strany. Medzi fádnymi ponožkami sem tam zažiari nejaký farebný pár. Spokojné sú aj ponožky aj Fredinka, pretože si môže každý deň vyberať z rôznych farieb.

Fotkovské fotky fotil fotograf Matúš Pastor.



Môj teensboy look: šiltovka - Rockwell (www.pickle.sk), tričko - nápad z nejakého random obrázku a objednané tu, riflová bunda - vintage, nohavice - oasis + DIY, ponožky - Kaprova skriňa, botasky - Nike Air max, ruksak aka sačik - moja láska Dear Friends Clothing, náramok proti urieknutie - čačky.sk, opadok - H&M.

3 coments:

  1. skvělý, máš úžasnou bundu! :) a poslední fotka je supr :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tie ponožky teda nemajú chybu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bobinka, ty si velice zábavné dievča. A ponožky si si vybrala kvalitne ;)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com