Maxiblack

Na celodennú "mestskú" turistiku, keď vám po niekoľkých hodinách už odpadávajú nohy sú voľné dlhé šaty ideál. Znova som sa opustila v čiernej farbe a navliekla som na seba maxi šaty. Viem, že som sa vo farebnej kombinácii nepretrhla a vyzerám skôr ako čierna vdova a nie mladá slečna v rozkvete. Pomôžem si? V každom prípade, pre krátkosť času a indisponovanosť mojich mozgových buniek hodnotenie na záver: maxidress = maxipohodlnosť.

Včera sa podarilo neskutočne veľa vecí. Najviac je skupina Billy Barman a včerajšie natáčanie klipu. Už teraz sa teším ako budem hľadať zábery, ktoré som natáčala ja! Táto "letná" bodka, ktorou som ukončila prázdniny pre mňa znamenala veľa a hlboko otriasla mojim citovým rozpoložením. Nechávam už len vo svojom telíčku doznievať šťastie, a preto nedokážem dať zo seba viac nezmyselných slov. Jednoducho je mi fajn. Fajnujte sa aj vy. 

Fotky fotil Martin Krystýnek

 

Čierne vdovy a Adamsovci nakupujú v HMku šaty, bundičku i náušnice, najlepšia veci na svete, a to bag je Dear Friends, pančušky Bellinda, botasky Nike Air max.


3 coments:

  1. Fajnujeme se =). Šaty padnou, pohodlnost z nich křičí na všechny strany, trefilas to, opět =). Dej pak vědět, až bude klip venku ;)
    M.

    http://www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čierna je najviac a bundička mega.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja nakupujem v H&M :). Čierna je proste najlepšia farba ne-farba na svete. Úžasné šaty a vôbec mi nevadia tenisky, ktoré ja ani trochu nenosím, maximálne do fitka. :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com