Say goodbye

Toto bol jeden z tých zvláštnych dní, počas ktorých som ja ako nenosič podpätkov a ženských kusov oblečenia prišla v sukničke a v heels a moja Sweet Lady Lollipop v teniskách, tričku a šiltovke. Výmena! Role play ako sviňa, s tým rozdielom, že ja som bola za čiernu ovcu tak či tak a Ivka s jej krásnym chrupom a nožičkami za (ne)elegantnú teensku. Zbožňujem dni keď ňou trávim chvíle s dôležitými diskusiami, chvíle keď sa smejeme ako bláznivé (videá sú dôkazom), chvíle keď ironizujeme všetko nepríjemné a zlé. Odchádzam od tohto slniečka vždy so skvelou náladou a plná energie (samozrejme aj s jemným komplexom z dokonalej bytosti, ale aj tak mi je najsuper). 

Pôvodne sme sa mali rozlúčiť, pretože odchádzame. Nakoniec sme prišli na to, že odchádzame spolu a o 7 dní (čuduj sa svete je to celý jeden týždeň) sa vidíme znova! Takže z osobnej rozlúčky bola rozlúčka s mestom pod Tatrami. Pravdu povediac, teším sa! Teším sa na staronové prostredie. Lúčim sa teda. Majte sa krásne pískajúci chalani vo veku 15 rokov, legínové slečny, ľudia vypudení zo society vo veku +25 i dôchodcovia prebývajúci v čínskych obchodoch. Teším sa na pocit keď si po každom jedno príchode domov prezriem s láskou Tatry a ako drevené poleno sa hodím na milovanú posteľ. 
Nezvyknem veci výrazne dramatizovať, ani ich prepierať na verejnosti, ale cítim sa už naozaj tak trochu zmagorená. Nonstop kalkulujem s úložným priestorom v kufroch a krabiciach, rozmiestňujem v hlave nábytok v budúcej izbe, uvažujem nad svetielkami zo stromčeka namiesto stolnej lampy a nad obsahom mojej chladničky. Myslím, že sa tomu zvykne hovoriť vnútorná nervozita. V noci sa mi sníva o škole (almamaternedázabohapokoj!), o problémoch počas cesty, o zmiešaných pocitoch a stratenom srdiečku, jednoducho katastrofa. Vďaka tomu vstávam skôr ako kohút zakikiríka, aspoň podľa mojich výpočtov. Posledné dni "pred niečim" sú pre mňa vždy otrasné, čakať, čakať, čakať. 

Odchádzam do večného zatratenia času čakať, baliť veci, stresovať a splniť posledné "bojové misie", ktoré ma tu ešte čakajú. Vy si medzičasom obzrite fotky, ktoré fotila Ivanka Petrušová a držte nám palce! P-O-V-I-N-N-E! Pozrite si "pohyblivý príspevok" aka video! Názorná ukážka toho ako cestujú dve ehm blo-ger-ky. Sme na youtube tak robte radosť a klikajte. :D TU TU TU A TU

P. S. Odporúčam popozerať instagramis oboch slečiniek a do pozornosti dávam nižšie zverejnené fotky s názvami "umelecký úd" a "kristove nohy".






E. T. mimozemšťan oblečený tento slnečný deň v handrách: topánky a náhrdelník - H&M, sukňa - DIY (krajčirka), pánska košeľa - skriňa milovaného brata (nakúpiš v C&A), okuliare - www.pickle.sk, klobúk - vintage (ukradnuté dedičstvo).


1 coments:

  1. Bobinka, dúfam, že aj popri štúdiu budeš myslieť na Tv. módne vychytávky a dáš ich na blog, inak, vďačím S.S., že si Ťa vybrala z pomedzi blogerov a máš jej tričko, zviditeľnila Tv. "FASHION pod Tatrami", si štýlová- nenormálne!!!

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com