Fashion Live

Týždeň aj niekoľko dní som mala na svojej nástenke na sociálnej sieti iba samé fotky modeliek, známych ľudí na afterkách, albumy návrhárov a bla bla bla. Neberte to tak, že si sťažujem. To vôbec nie. Len toho bolo na tom internete akosi veľa za posledné dni, a potom zas a znova všetko ľahne popolom. Jedna fashion show striedala drhú, ľudia sa nevedeli nabažiť všetkých materiálov sveta, všetkých strihov, celej prezentácie. Milovali, milujú a keď príde niečo nové milovať zas budú. 

Celý čas som robila len cvak-cvak-cvak. Vydriapala som sa (doslova v tých babičkovských topánkach) na pódium a fotila fotila a fotila. Až na poslednej prehliadke som si uvedomila, že je to úplne zbytočné. Fotiek je milión a všade. Kráčajúce modelky a modeli, ostro zachytený make-up a účes, vážne tváre. Všetko tu už bolo, načo to mám fotiť znova. Určite si pozrite galériu Fashion Live na facebooku, Nájdete tam všetko. Úplne všetko podstatné a formálne. Ja som sa rozhodla ukázať Vám iné veci, ktoré ma na FL zaujali. 

Ja a môj "samurajský copík" sme robili spoločnosť krásnym, vtipným a šikovným babám z Čačiek  a ako moja životná partnerka bola najkrajšia bábika na svete Bára Lucci. Babizne jedny!!!! Dobre mi s nimi bolo, veľa som sa nasmiala! To nehovorím, že som mala predtým 2 dni stres, očakávala som, že budem zase za tú arogantnú náturu, ktorá neznáša všetko okolo (ňah! nebola som sama). Všetko dobre dopadlo, náš spoločný tekutý kamarát Víno nám rozviazal jazyky možno trošku viac ako mal, ale z prehliadok sme si nenechali nič ujsť. Odpremiérovala som svoju najväčšiu a najnovšiu lásku v šatníku (rozumej kabát, ktorý prirovnávam k cestárskej veste) a neuveriteľne nádherný náhrdelník od Čačiek. Nikdy v živote by som nepovedala, že si dám takýto farebný náhrdelník na krk, že sa z neho budem tešiť a zbožňovať a že sa budem cítiť vďaka nemu krásne a žensky (slovo krásne + synonymá budem skloňovať v tomto príspevku niekoľkokrát). Zázraky sa dejú.

Teraz už dosť o tom, aká som krásna, úžasná, zmysluplná, dôležitá a nezameniteľná. Idem sa radšej venovať niečo podstatnejšiemu. Čierna. Všade bola čierna farba. Raj pre moje oči, ale trošku smútok pre moju dušu. Všetci boli v čiernom. Ooo such a happy colour! Vždy som mala lepší pocit, keď som za čiernu ovcu bola ja a svet okolo bol farebnejší. Naozaj čierna farba pohltila všetko a biela, ktorej tam bolo pramálo, sa zjavila občasne, aj to iba na zavesených plachtách. 


Pre mňa panenskou prehliadkou na Fashion Live bola prehliadka Izabeli Komjati, ktorá rozžiarila všetko okolo. Krásne farby, more farieb. Krásne vzory, more vzorov. Mne osobne sa viac páčili modely určené pre pánov. Nebývam farbami nadšená, ale keď už som bola v oranžovom kašmírovom kabáte, prečo nie?! Pozrite si moje "vtipné" gifká zobrazujúce otáčajúce sa modelky a defilé "ťap ťap ťap s rúčkami".


Čo sa mi páčilo najviac boli prezentácie módnych návrhárov na začiatku prehliadky (ešte keď na móle neboli modelky). Ľudia boli v očakávaní, vnímali meniace sa svetlá, hudbu a sledovali každý maličký pohyb či zmenu. Najmilšia situácia na prehliadke Maldoror bola, keď sa modelke vyzula najprv jedna šľapka a po dvoch krokoch následne druhá. Bola tak spontánna a milá, začala sa usmievať a mávať nimi nad hlavou. Veď čo, stáva sa! Vyslúžila si potlesk a úsmevy ľudí. Pre modelku nie je takáto situácia vôbec príjemná, ale ja sa vždy NEškodoradostne poteším, že sa také niečo deje a tá povinná strojenosť ide aspoň na chvíľu preč. 



Ďalšiu zaujímavú prezentáciu mala Zuzana Kubíčková, ktorá ma šokovala fotografiami na plátne (viď "hororové" gifko).



Martin Hrča vyhral svojou kolekciou súťaž Evy dizajnér FL a podľa mňa právom. Jeho modely boli nádherné a ešte krajšie. Do kolien som šla úplne z kožušín a z motýlikov vo vlasoch. Ak už sme pri favoritoch (čo jednoznačne prehliadka Martina Hrču pre mňa bola), musím spomenúť aj Terezu Otahalikovú, ktorá predvádzala svoje odevy vrámci UTB Zlín. Jej prehliadku som nevidela, keďže bola v iný deň, ale jej veci milujem! Okuliare zvlášť! To je môjho srdca šampión! Určite si pozrite jej návrhy (klikajte na všetky mená a zobrazí sa Vám album z prehliadky)


Toto je moja vtipná bodka, kedy moja "španielska" krásavica Barbora Lučivjanská cupitala po móle. Celá prehliadka Imperia bola krásna! Baby to nemajú častokrát ľahké a chodiť ladne po šmykľavom povrchu v často nepohodlných topánkach nie je jednoduché ani trochu.


Pre mňa najkrajšie oblečenou bytosťou v Starej Tržnici bola jednoznačne Tamara Heribanová. Folk v jej podaní je neskutočný a ja ho milujem. Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou na folkovú sukňu (či už priamo z kroja alebo krásnej poctivej modrotlače) a vďaka nej som si istá, že nechcem momentálne na svete nič viac. 


Môj komentár si vyslúžil aj tento mladý muž, ktorý počas prehliadky jednoducho vyskočil na mólo a zatancoval si na hudbu. Sloboda prejaviť sa je krásna vec, len mať tak pri tom ešte aj rozum, to by bola paráda! Chalanisko si ma nezískal ani oranžovou čiapkou (čo pripomínam ešte raz, bola v ten deň moja dominantná farba). Jediný pocit, ktorý vo mne vyvolalo jeho správanie bol smútok nad demenciou nekultúrnych ľudí. Na záver už len jedna veta. Môj obdiv má modelka na zábere - ja by som sa neudržala a dala by so mu minimálne lakťom do sánky (nie, mierumilovná naozaj nie som). Zaslúžil by si.


3 coments:

  1. perfektný článok! taktiež aj fotky sú super. :) muselo byť perfektné zažiť tú atmosféru tam :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek k té snídani ;).
    Outfit je super, ten kabát má úžasnou délku!! A barevným náhrdelníkem jsi určo nic nezkazila ;). Btw., u některých fotek jsem se fakt dobře nasmál, díky =))
    PS: slibuju, že tu černou omezím =B
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com