Red tartan

Melanchólia. Znamená studené počasie aj studené srdce? Znížené teploty prinášajú jemné stavy úzkosti. Jeseň... Dni keď sedím pri termohrnčeku, v ktorom sa mi luhuje zelený čaj a premýšľam. Mám väčšinou silný pocit samoty. Pozorujem farbné lístie padajúce zo stromov, tancujúce vo vetre. Nemusí sa nad ničím trápiť, len tak si čaká na to, kto ho rozšliapne na milión drobných kúskov. 

Bez problémov, bez starostí, len tak byť bez povinností. Jesenná melanchólia, prečo ma tak trápiš? Ešte že mám skvelé kabáty a šály, do ktorých sa zababuším. Čím viac oblečenia, tým viac ochranných vrstiev. Ochránia ma pred ublížením, niekedy menej, inokedy viac. V každom prípade mi dávajú istotu a pocit bezpečia. Kabáty sú jedinou mojou radosťou a dôvodom, prečo na toto počasie nebohujem od rána do večera. Byť už navždy zababušená do mäkkých a pohodlných materiálov. Ňom ňom. 

Takže - zhrnime si to. Ťažké vstávanie, chladné večery, rozfúkaný účes, červený nos, nadmerné množstvo čaju - aj pre to milujem a zároveň nenávidím toto obdobie. 

Matúš Pastor fotil tieto krásne fotky. Pozrite si tieto "šálové hrátky" a majte sa nádherne. 


Všetky tieto handriská, ktoré mám odeté sú z kade tade. Ak sa nad tým zamyslím, všetky veci sú ľahko dostupné v lepších i horších obchodoch. Demonštrujem moje vety v rozhovoroch, že mi na značke nezáleží, ale na materiáloch a na tom ako tie veci vyzerajú. Poďme na to. Rolák mám WE z Viedne, tuctovo-krásny šál je prekvapivo z Gate-u (verejne ten obchod haním, ale tento šál je super), sukňu si už naozaj nepamätám, babičkové topánky mám z Deichmanu, superská mikina požičaná od Kapra je z UK a bezdomovecký kabát H&M. Tak šup, obliekajte, kabátujte, šálujte, žite!


2 coments:

  1. Podzim je super, jen si na něm najít ty fajn stránky, jako barevné listí, spoustu čaje, delší večery (knihy, filmy, seriály, ňuňkání se =D) a hlavně obrovský výběr obelčení, co na sebe a nekonečné množství kombinací ;)
    Miluju tu mikinu!! Kde? Chci!
    A skvělé fotky, Matúš zaslouží obrovskou pochvalu ;)
    Pa,
    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jesenná melanchólia? Oh no! Jeseň je predsa super! Ako píšeš... kvôli farbám, vrstvám, teplým nápojom (varené víno included) a množstvu ďalších super vecí! ;)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com