Curly Sue

Ale noták! Nenúťte ma vstávať z postele a robiť niečo užitočné. V tomto počasí naozaj nie. S plným psychickým vedomím priznávam, že je čas na zimu (dátum to potvrdzuje každým dňom viac a viac), no moje telo na ňu nie je pripravené. Čižmy mám stále niekde zabalené v škatuli a poriadne trucujem, nie nechcem ich ešte vyťahovať. Na jednej strane si želám krásne biele Vianoce, bez snehu to naozaj nie je ono, na strane druhej si želám stále priateľné teploty a počasie viac prechodné ako zimné. 

Všetko opäť demonštrujem bezdomoveckým kabátom, kašmírovým svetríkom a tielkom z priveľkými otvormi. Nie, nerobte to čo ja na fotkách. V nízkych teplotách sa NIKDY takto nevyzliekajte. Ja som si však svoju veľmi obľúbenú kombináciu -vysoký sed + voľné tielko- musela poslednýkrát obliecť a už naozaj privítať zimu. Zbohom všetko tenké, vzdušné, voľné. Zbohom holý krk (bez šálov nejdem ani na krok), zbohom klobúky. Vitajte kožené i vlnené rukavice, s ktorými mám večný problém (večné vyzliekanie a obliekanie ma privádza do hrobu). Vitaj aj ty, môj červený nos! Bez teba by zima nebola to pravé orechové. Pozdravujem aj všetky kožušinové čiapky, na ktoré sa naozaj úprimne teším, a taktiež aj všetky bavlnené čiapky, ktoré zničia aj ten najmenší pokus o účes. Ja sa teda psychicky pripravujem na slzavé oči, červený nos, skrehnuté ruky a zmrznuté uši. Vám želám, aby ste prechod na chladné počasie zvládli stokrát lepšie ako ja a už keď sa nedokážete poriadne obliecť, nech Vás hreje aspoň dobrý pocit na srdiečku. 

Technické zabezpečenie fotografií bolo zaobstarané krásnou bábikou Ivankou Petrušovou




Moje kosti obrastené tukom sú zabalené do: kabát - H&M, sveter - Lacoste, tielko - H&M, podprsenka - Tezenis, nohavice - 2hand, topánky - CCC.

4 coments:

  1. Sluší :) Musím říct, že ty vlasy máš úplně senzační .)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Clanok ma pobavil, ale zelam ti, aby si ten prechod co najlepsie zvladla :) inak mas genialne vlasy :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé fotky a upřímně, bez toho úvodního článku a fotek bych na těch ostatních nepoznal, že je už podzim =D.
    Vlasy ti seknou, moc moc!!
    A bílé Vánoce si přeju taky..aspoň na těch pár dní..pak už zas s klidem může být teplo, že =D
    Tak ať se nám to splní ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com