Like Jobs

Niekde som v pseudo vtipnom článku čítala, že vraj je módne obliekať sa ako Steve Jobs. Čierny rolák, modré rifle, biele botasky. Tak to teda gratulujem. "Števko" (označenie použité vo všetkej úcte i počestnosti) chcel byť určite svojou nevýraznosťou módnou ikonou. Nechcem sa obliekať ako on. Chcem mať toľko peňazí a geniálny mozog. Rolák mi je naprd. Ešte predtým ako som samotnú vetu určenú všetkým bradatým hipsterom objavila v zákutiach internetového sveta, takto som sa obliekala veľmi často. Na pohodlnosť nedám dopustiť. A toto je tak pohodlné! Veruže áno! A ešte jeden výkričník pre zdôraznenie situácie a pohodlnosti: ! Čo už je lepšie ako voľný, neforemný sveter, džíny s vysokým pásom a ručne robený (vraj na to existuje aj slovo handmade) kožený opasok s vašim menom. Okrem pyžama ma naozaj nenapadá nič lepšie. 

Už som trošku unavená z tých krásnych vychudnutých žien, ktoré sa obliekajú neprimerane počasiu aj poveternostným podmienkam (zdvihnuté sukne v -6 °C oslovia nejedného pána, ja však nie som pán). Trošku viac som unavená zo všetkých slečien, ktoré sa nachádzajú pod i nad hranicou dospelosti a nohavice s vysokým pásom nosia iba kvôli tomu, že ich kúpili v H&Mku a nie kvôli vlastnému zdraviu. Veď čo, o rok keď budú v móde tie hnusné bedráče s centimetrovým zipsom kúpia si tie. Keď kráčam ulicou vidím mnoho pekne oblečených ľudí. Niektorých viac, niektorých menej, ale stále vidím (aj bez týchto mojich dioptrií). Ste super všetci, páčite sa mi asi ako všetky mainstreamové songy. Na začiatku boli fajn, ale potom sa čosi pokazilo, bolo ich veľa a všade. 

Riešiť konzum v móde na blogu je viac ako nevhodné, pretože hneď niekoľko hejtov by som vedela implementovať aj na seba. Tak teda, budem slušná a ukončím svoje i vaše trápenie nad týmto príspevkom niečim poetickejším ako je slovo hipster, hejt alebo pohodlie. 

Milujem ten pocit. Ten pocit, keď sa mi po tele kĺžu kusy rôznorodých materiálov, z ktorých pozostáva moje oblečenie. Vnímam ich štruktúru, ich plusy i mínusy.  Tá malinká sekunda keď sa kašmírový kabát dotkne zápästia a ja si uvedomím to, ako ma chráni pred zimou. Na dlhý žirafí krk oviniem mäkučký šál, ktorý je zložený z toľkých farieb. Je ich tam asi stonásobne viac ako tých farieb, ktoré sú v mojom srdci. Tak spočítaj ma, koľko ich je. Neistý zrak rýchlo uistím dioptriami. Nemáš sa čoho báť zlatíčko, teraz priamo a ostro uvidím do duše ľuďom, oni sa do tej mojej cez sklo nedostanú. Ostanem chránená. Budem sa strániť mastných jedál a červených vín. Nechcem zničiť svoj biely sveter. Sveter farby snehu poletujúceho za oknom. Pri pohľade naň som o niečo pokojnejšia. A keď už budem unavená z ľudí a z tiaže na vlastných pleciach pomocou malých hodiniek a digitálneho ciferníka zistím, že je čas uložiť sa do postele. Ležať, spať, snívať. Starosti i radosti nechať tu a odísť niekam do neznáma. Ach, ktovie čo sa mi prisnije tentokrát. Zatiaľ vydržím ešte chvíľu v čiernočiernom roláku a tak trošku tenkých nohaviciach. Vydržím, prejdem svetom, naučím sa niečo nové, a potom sa uložím na spánok. Milujem spánok. 

Ak to nenosil Steve Jobs, tak to teda nosím ja. A konkrétne: rolák - obchod vo Viedni (čosi WE), džínsové džínsy - H&M (všetci utekajte pre ne, aj keď sú vám veľké ako mne berte!), sveter - H&M, šál - Valentino, kabát (najviac srdcovka!) - Mark&Spencer, hodinky - Casio.

7 coments:

  1. Čo sa ti stalo s obočím? :( Vždy si ho mala super, ale teraz ho máš moc hrubé :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. paaaaaana tak toto obočie nie... proste nie.... bez slov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obočie nie je nič katastrofálne, čo by sa zo dňa na deň nedalo zmeniť. Niekto máva bad hair days ja zas bad eyebrows ;) Nerobte žiadnu paniku. Obočie sa dá upraviť a stenčiť do 5 sekúnd. Chcela som vyskúšať o čosi hrubšie ako nosím zvyčajne, pretože ja proste hrubé obočie milujem, ale to neznamená, že ho mám vytetované na zvyšok života. Dont worry ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňuju tvoje texty..nepíšeš často, ale když už, tak to stojí za to!
    Jinak Steve to nosil jednak kvůli pohodlnosti a druhak jako jeho "signature mark" (jiní zase mají signature pose =B )
    Šála, svetr, rolák super, navrch ten opasek ^_^..jen ty bílé tenisky chybí..ale co, místo nich bílé ponožky ;)

    PS: bad eybrows made my day =D
    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ferdo odkiaľ si vylovila ten opasok? chcem taký istý! som menovec tak ho musím mať...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Akú farbu používaš? Máš krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. První text , který od tebe čtu a dobrý, moc dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com