B-day Princess

21. Dvadsať jeden. Dve desiatky a jednotka. Desať + desať + jeden. Začiatok tretej dekády. Dámy a páni, volám sa Frederika a mám dvadsaťJEDEN rokov. Čo to vlastne znamená, jedna vráska navyše? Vstup do ďalšieho desiatku života? Pridáva vek na vážnosti a dospelosti? Naozaj sa musím chovať seriózne? Alebo je to len ďalší deň, počas ktorého nedám dole z hlavy korunku. Je to jednoducho môj deň a ja som stále malá princeznička s dátumom narodenia 4. apríl. 

Zhrň si, čo si v živote dosiahla. Pochváľ sa, pohaň sa. Navrhni, takmer objektívne cestu, ktorou sa budeš ďalej uberať. Naučila som sa čiastočnej samostatnosti, dokážem sa postarať o seba i o iných aby sme nezahynuli od hladu či smädu. Snažím sa žiť v usporiadanom chaose a neporiadku, veľa sa smejem a čas od času sa neviem v tom celom zhone zastaviť. Som ešte stále mladá (aj keď už to nepoviem nikdy nahlas!) dievčinka s bláznivými nápadmi a snami. 

Ľudia zvyknú vravieť, že som výbušná a panovačná. Pravda. Taktiež mi hovoria, že som perfekcionistka a veľmi húževnatá. Tiež pravda. Vraj zvyknem byť čas od času vtipná a mať dobré nápady. To tiež beriem a kvitujem. Údajne mám fajn hlas a keď sa ovládam viem sa chovať v akejkoľvek situácii. Môže byť. Snažím sa ukázať intelekt a byť bezprostredne úprimná. Uvedomujem si, že patrím medzi tých rozumnejších ľudí a medzi konzervatívcov keďže nenastúpim do MHDčky bez platného cestovného lístku a v živote som neukradla ani len žuvačku. Priznávam, v tomto som suchár, ináč polovičný blázon. Dokonca som počula na seba, že som skvelá, úžasná a nenahraditeľná. Zvyčajne to vyslovili ľudia, ktorí sú mi blízki a nič iné na mňa povedať z princípu nemôžu alebo ľudia, ktorí odo mňa niečo chceli. Nuž, nechám na vašom uvážení či je aj toto pravda. Hah!

Charakteristiku a stručné zhrnutie by som mala hotové. Dokážem však vďaka tomu povedať, čo som naozaj zač? Viem zhodnotiť či bolo to, čo som si dnes pri sfúkavaní sviečky priala naozaj to, čo chcem najviac na svete? Ľudia, ja teda neviem. Všetkým prajem, aby mali v živote veľa šťastia. Prajem si to teda aj ja. Šťastie na ľudí, ktorí za to naozaj stoja. Chcem mať v živote toľko šťastia nech zažijem pravú životnú nehynúcu lásku, nech ma nikdy nepostihnú zničujúce choroby a nech si udržím zdraví úsudok čo najdlhšie. Pevne verím, že za môj nasledujúci životný rok zo mňa vyrastie jedna uvedomelá krásna žena. Budem na sebe tvrdo pracovať a o rok, keď si túto korunku o polnoci zabodnem znova na hlavu budem spokojnejšia ako kedykoľvek predtým. 

A teraz? Keep calm bitches, its my birthday! Zvyšok dňa budem fabulous a užívať si svoj deň. <3

O krásne fotky sa postaral Martin Krystýnek



2 coments:

  1. Gratulujem a svoj deň si patrične uži! :) inak fotky sú úchvatné!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com