Pelicans

Tak nejak trošku slnkom zaliate fotky. Tak nejak trošku slnkom zaliaty život. Tak nejak trochu srdce, duša, myseľ. Vietor vo vlasoch, slnečné lúče na tvári. V uliciach už vidieť obnažené nohy, ruky, dokonca sem tam vykukne aj nejaký ten pupok. Jar/leto 2015. Vitaj. 

Som z toho všetkého tak trochu viac presvetlená, unavená, tak trošku nejako mimo. Makám. Makám ako sa len dá, nejem, pomaly nespím. Aj tak to nie je všetko. Zrazu mám pocit, že čas, ktorý preležím v posteli je zbytočne nevyužitý, že čas ktorý presedím pri dobrej káve je využitý iba z polovice. Nestačí mi nič. Reorganizujem si život. Nič nestíham. Hektizmus prvého stupňa sa posunul ešte na vyššiu úroveň a mne je zrazu akosi jedno, čo si oblečiem. Preto píšem len tak jednoducho, trošku jarne. 

Kvety, kvietky, kvetinky. Fotosyntézové rastlinky, ktoré urobia radosť nejednej žene. Noste ich, dávajte, tešte sa. Minimálne tak ako my v tento jeden deň. A čo, že sa tie svine zapletú do vlasov nejdú dať preč, peľ máte na rukách ešte tri dni pretože nejde zmyť a na oblečení drobné žlté sprostosti. Sú to kvety! Tešte sa! Ako keď ste boli malé deti. (príkaz) Ak nie z kvetov tak z pelikánov. Jáj, tieto moje pelikániky. Milujem ich. Najnovšie milujem aj nový čierny náramok OPS! Nečakala som, že sa mi tak zapáči. Je ľahučký, matný, obrovský, zaujme na prvý pohľad a už k nemu nepotrebujem nič iné. Majú naozaj obrovský výber farebnej bižutérie a nie len čierna vdova ako ja si príde na svoje. Na Facebookovej fanpage vám ukážem prehľad vecí, ktoré sa mi z katalógu najviac páčili. Určite neostanem len pri jednom kuse. Teploty stúpajú a ja sa naozaj teším, že neostanem "hniť" iba v tej svojej čiernej, ale hodím na seba aj nejakú krajšiu, farebnejšiu vec. 

A tak teda, malý sľub nech viete, že to myslím smrteľne vážne. Budem dobrá, vľúdna, farebnejšia a menej otravnejšia. Na prvého mája slávnostne ja sľubujem, viacej farieb oblečiem, niečo dobré obujem. Budem sa viac usmievať i ľuďom pekné veci vravievať. 

Fotil, nadával a smial sa Matt Pastor.


Neviem čo nosia ostatné víly čo fejkujú vílu Amálku, ale za seba poviem, že ja obliekam: oversize šaty F&F, pelikániky a prstene sú H&M, rupsak - Primark, topánky - na moje veľké prekvapenie Tally Weijl, náramok OPS! Objects, podporte ich aj na slovenskom instagrame OPS! objects slovakia klobúk - vintage od babičky, veniec - matička príroda.

7 coments:

  1. Moc ti to sluší, vždycky obdivuju ty tvé božské vlasy a exotické rysy ve tváři :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si neuveriteľne krásna a na fotkách ti to pristane :) Možno za to môže jarná únava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nesmierne milujem tvoj blog, to je ako ocitnúť sa v inom svete ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé slunečné fotky, žádné jaro ale přímo léto =).
    A tak nějak mě štve, že jsem zapomněl, jak se pletou ty pampeliškové věnce, kdysi jsem to uměl a strašně jsme si s tím vždycky vyhráli..teď jen závistivě koukám kolem na ty, co to umí..co už..třeba příští jaro =)

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky :) A pelikáni jsou parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky i outfit. Veľmi sa mi zapáčili tvoje šaty a hlavne topánky.

    To NAJ pre baby TU :-)


    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com