PinkyBlue

Niektorým "TO" už začalo, niekto ešte stále čaká a niekto už má pokoj. Školský/akademický rok. Čím viac sa mi kráti čas zo študentského života, tým viac si uvedomujem ako stárnem. Nie len to, že ma po 4 hodinách líčenia bolia kríže a že na celonočné žúrovanie už pomaly zabúdam, ale aj to, že povinností pribúda stále viac a viac. Pomaly začínam rozmýšľať nad bývaním a nejasnou budúcnosťou. Kalkulujem, kedy bude kariéra, kedy rodina, kedy svätý pokoj. Mám obavy. Obavy z toho, čo bude keď sa môj život posunie znova niekam úplne inam. Životné zmeny nemám najradšej na svete. Predsa len, na začiatku nikdy nie je istota a nepoznané veci ma skôr desia ako tešia. Áno, trošku sa desím reálneho "dospeláckeho života", ktorý na mňa striehne. Čas plynie ako voda odtokovou rúrou, ani sa nenazdám a už budem mať vnúčence. Ale to priveľmi predbieham! Naspäť. A poďme na to trošku pozitívnejšie. Starosti s platením elektriny, vody a daní ma ešte počkajú. Zatiaľ úsmev a nástup trápenia sa s tým, v ktorej kaviarni si dať kávu a či k tomu padne za obeť ešte aj zákusok. Tváriť sa, že sa chovám dospelo a to 8 balenie toaletného papiera s výhodnou cenou je naozaj moje rozhodnutie a spôsob ekonomického myslenia. To, že "o dům dál" oplieskam desiatky eur za somariny je iba odmena za dobré chovanie. Veď aj dospelák si občas môže dopriať. 

Teším sa. Už sa naozaj veľmi teším, keď sa konečne vrátim do chaosu a dní, kedy nestíham jesť a rozmýšľať nad tým koľko je hodín. Škola. Škola plná divných ľudí s kreatívnym mozgom i tých menej šikovných s lenivou hlavou. Ahojte! Ahojte stresy a starosti z bakalárky. Budete ma sprevádzať do šťastného konca a neopustíte ma. Na svoju česť-nečesť sľubujem, že poctivo písať bakalárku budem! Veď ako dospelý človek musím mať poriadnu dávku zodpovednosti! Zodpovednosť, poctivosť, šikovnosť - sprevádzajte ma nasledujúci rok každý jeden deň. A teda nech mi Pán Boh pomáha i všetok vykúpení ľud. 

To ako vidí outfit späť do školy Ivanka si prečítajte na jej blogu plnom jej vypracovných nôh, plných pier a krásneho úsmevu (nehovoriac o nádhernom oblečení). Točili sme aj video fotenia a ja som sa nadmieru vyžívala v úlohe produkčnej/režísérky. Zábavné rozkazovať dvom šikovným ľuďom, ktorí by to určite zvládli aj bez môjho dirigovania. V každom prípade sa teším na výsledok, ktorý bude na blogu SweetLadyLollipop. Opäť sa mi zas raz potvrdilo, že ma to viac baví za ako pred objektívom. 

O studené a pritom horúce (veď mi tam vidno pupok, sú strašne hot - lol) fotografie plné strapatých vlasov sa postaral fotograf Martin Krystýnek. 


Na svoj prvý deň v škole si síce neoblečiem (V októbri bude na toto už naozaj zima!), ale teraz som na sebe mala: top - Mohito, nohavice + kardigan/sako/pelikániky/najlepšie nesako čo mám - H&M, okuliare - z Talianska, topánky - Choies od blogerky Melisa Minca.

6 coments:

  1. článok aj fotky sú skvelé :) ja sa tiež trochu obávam, aký bude život, keď už bude úplne všetko spočívať na mojich pleciach

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektní článek a hlavně fotky! máš šikovného fotografa :))
    Jsem tvou novou čtenářkou :)

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš krásne vlasy, postavu, okuliare aaaa.. samotne fotky sú super! si krásna! :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau !! brutálne fotky, styling všetko !! :)
    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com