So ordinary

A tak si žijem. Len tak. Neobyčajno-obyčajne. Dni neplynú pomaly jeden za druhý, skôr bežia, utekajú a ja sa ani nestačím nadýchnuť a mám za sebou mesiac či dva života. Náhlia sa dni, ja spomalím. Žijeme prirýchlo na to, aby sme si dostatočne vychutnali krásnu farebnosť padajúceho lístia, prvé vône a chute vareného vína, prechod jedného ročného obdobia do toho druhého, moment s ňou a moment s ním. Precíťme obyčajné okamihy, pretože na každom z nich je nejedna neobyčajnosť.

Jednoducho, obyčajne, veď viete, tak normálne. Školsky, pracovne, neformálne, pohodlne, tmavo. Oblečenie na bežný deň, kedy krčím tričko na stoličke v škole, kedy nohavice zašpiním vynikajúcou kávou v Synagóge, kedy nemám čas či chuť na ťažké kreácie a byť len sama sebou. Ale iné som chcela... 

Nedávno sa ma jedna osoba opýtala ako sa mi darí. Žiadne: "Ako sa máš?" či "Čo nové?" Už som mala na jazyku klasickú odpoveď "Pohodička, nič nového, všetko je super." keď som sa zamyslela nad tým či sa mi darí a čo to vlastne znamená. Darí sa mi. Mám sa výborne, Nového je veľa. Zmenilo sa všetko. Takmer všetko. Ja, človek, ktorý ťažko znáša veľké zmeny, som si ani neuvedomila, že je všetko úplne ináč. Ešte aj izba, v ktorej žijem je tak nejak naopak. Všetko je tak trošku lepšie. Zmeny prichádzajú a ja ich beriem, prečo nie. Jedna po druhej. Učím sa. Učím sa nehysterčiť, nekričať toľko, nerozčuľovať sa. Venujem sa sebe, venujem sa jemu, venujem sa im. Prežívam obdobie počas ktorého veľa rozmýšľam. O tom čo bude, čo bolo, čo chcem. A viete čo? Malé zmeny sa mi páčia a možno som aj šťastná, ale to nahlas ešte nepoviem. 

Teraz poviem iba toľko málo. Oči si zvykajú na dioptrie - netrápim ich nimi stále, všetko s mierou. Všetky neodkladné povinnosti sa snažím odložiť, odmietam sa dlhodobo stresovať a som závislá na seriáloch. Na plecia si nakladám síce veľa, ale vždy v únosnej miere, snažím sa šetriť (nie peniaze ale samú seba) a trochu si dávam pozor na zdravie. Stále viac milujem slnečné lúče a vnímam to ich energické teplo. Ale to najhlavnejšie? Je mi dobre, som spokojná. Tak obyčajne, normálne, veď viete...

Fotky na "cvičenisku" nacvakal Matúš Pastor.

 
 
 

Tá veľká handra čo mám na sebe a zvyšok vecí sú od: šiltovka - Dearfriends, koženková bunda - Reserved, oversize šaty prestrihané na tričko s výstrihom - F&F, boyfriend džínsy - Cropp, hodinky - Festina, batoh - HM, botasky - Lotto

6 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com